Τρίτη 30 Αυγούστου 2011

To συγκλονιστικό πρόσωπο της Λιβύης: Shweyga Mullah

Το πρόσωπο του "ηγέτη" Καντάφι και της οικογένειάς του απεικονίζεται από χθες απόλυτα μέσα από την Shweyga Mullah, την 30χρονη άτυχη νταντά των παιδιών του...
Hannibal (ειρωνικό!), γιού του "ηγέτη", που έζησε τη φρίκη ίσως χειρότερα από τον καθένα.
Σε μία αποκλειστική ανακάλυψη του cnn, κατά την επίσκεψή τους στο παλάτι του Καντάφι, ή όπως ισχυριζόταν αυτός στο "απλό σπίτι, χωρίς πολυτέλειες", το συνεργείο του καναλιού βρέθηκε προ εκπλήψεως αντικρύζοντας την καμένη από βραστό νερό κοπέλα.
Ήρθε από την Αιθιοπία πριν ένα χρόνο, και μετά τους πρώτους 6 μήνες η νύφη του Καντάφι, Aline την έδεσε και της έριξε βραστό νερό πάνω της, επειδή αυτή αρνήθηκε να χτυπήσει το μωρό της Aline όταν αυτό έκλαιγε σταμάτητα.
Τρείς μήνες μετά η κτηνωδία επαναλήφθηκε.
"Έβγαιναν σκουλίκια από το κεφάλι μου, επειδή μετά την επίθεσή της με είχε κλείσει σε ένα ντουλάπι για να μη με δει κανείς. Τελικά ένας φρουρός με ανακάλυψε και με πήγε στο νοσοκομείο. Όταν όμως η Aline το ανακάλυψε τον απείλησε νε φυλάκιση, αν τολμούσε να με ξαναβοηθήσει" λέει στο δημοσιογράφο η Shweyga.
"Αφού μου έκανε όλα αυτά, δεν με άφησε να κοιμηθώ για 3 μέρες. Καθόμουν έξω στο κρύο χωρίς φαγητό. Έλεγε στο προσωπικό ότι αν τολμήσει κανείς να μου δώσει φαγητό θα του έκανε τα ίδια. Δεν είχα ούτε νερό.

Με ανάγκαζε να βλέπω τα σκυλιά να τρώνε και μετά με άφηνε νηστική. Δούλευα ένα χρόνο και δεν μου έδωσε καθόλου λεφτά. Τώρα θέλω να πάω στο νοσοκομείο. Δεν έχω καθόλου χρήματα. Δεν έχω τίποτα."

Μετά τη συγκλονιστική αυτή αποκάλυψη της 30χρονης Shweyga Mullah, γίνονται προσπάθειες από ανθρωπιστικές οργανώσεις για την σωτηρία της....σε όλα τα επίπεδα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου