Δευτέρα 14 Φεβρουαρίου 2011

Ανοιξιάτικες προτάσεις για «έξυπνη» ανανέωση

Οι πρώτες εικόνες των ανοιξιάτικων συλλογών δείχνουν τα κοµµάτια που θα ανανεώσουν την υπάρχουσα γκαρνταρόµπα σας
Η οικονοµία είναι σε πτώση, ο δείκτης ανεργίας σε άνοδο. Η κρίση συµπαρασύρει τη διάθεσή µας. ∆εν υπάρχουν µεγάλα ποσά για περιττές πολυτέλειες. Οµως το στυλ δεν χρειάζεται πάντα χρήµατα για να παραµείνει ακµαίο. Είναι µία εσωτερική δύναµη, µία καλλιεργηµένη πρακτική που πολλές φορές τη χρησιµοποιούµε για να εκφράσουµε τη διάθεσή µας. Μόνο µε το ντύσιµο και την εµφάνισή µας. Σε αυτήν τη µεταβατική εποχή των συναισθηµατικών µεταπτώσεων, αλλά και των καιρικών µεταβολών, οι πρώιµες ανοιξιάτικες συλλογές (resort) κάνουν νέες προτάσεις για ανανέωση. Αλλά η προσέγγιση είναι διαφορετική από τις περασµένες σεζόν. Σηµασία δεν έχει το σύνολο της εµφάνισης, αλλά οι έξυπνες νέες αφίξεις που θα συνδυαστούν µε τις κλασικές αξίες της γκαρνταρόµπας σας. Οι συλλογές resort είναι το νέο έδαφος πάνω στο οποίο οι περισσότεροι σχεδιαστές που δουλεύουν σε µεγάλους οίκους βγάζουν ρούχα µε εµπορικά κριτήρια. ∆ηλαδή όχι υπερβολές για τα σόου της πασαρέλας και για ευρηµατικές φωτογραφίσεις σε περιοδικά, αλλά ρούχα σε σύγχρονη γραµµή που οι γυναίκες τα φοράνε για να πάνε στις δουλειές τους ή να συναντήσουν κάποιους ξεχωριστούς ανθρώπους, χωρίς όµως να βγάζει η εµφάνισή τους την αίσθηση του εξωπραγµατικού.

Εννοείται ότι τα υφάσµατα για τις συλλογές resort είναι εξαιρετικής ποιότητας. Κι αυτός είναι ο λόγος που οι αγοραστές τα προτιµούν περισσότερο κι από τις κανονικές σειρές πρετ α πορτέ. Πολύ καλά µάλλινα υφάσµατα, τα µεταξωτά υπάρχουν σε αφθονία χρωµάτων και σχεδίων γιατί είναι η βάση του στυλ «ντύνοµαι δηµιουργικά», τα ελαφριά πανωφόρια αντικαθιστούν τα βαριά παλτό κι έχουν περισσότερες λεπτοµέρειες στο κόψιµό τους, ενώ είναι η ευκαιρία για τα κλασικά κοµµάτια της γκαρνταρόµπας να προβάλλουν τη διαχρονική παρουσία τους.

Οι συλλογές resort 2011 αναθεωρούν τα βασικά κοµµάτια, όπως είναι το αδιάβροχο, ένα µαύρο φόρεµα κοκτέιλ, ένα λευκό πουκάµισο, ένα παντελόνι σε καλό κόψιµο, ένα ανοιχτόχρωµο σακάκι και προσθέτουν µοντέρνα στοιχεία στις λεπτοµέρειες: το κόψιµο σε γραµµή ρεντιγκότας στα σακάκια από ελαφρύ τουίντ ύφασµα (Alexander McQueen), οι µιλιτέρ γραµµές (Balenciaga) και τα γεωµετρικά ένθετα χρώµατος στις εφαρµοστές µπλούζες και φορέµατα (Bottega Veneta). Ο προχωρηµένος συνδυασµός σακάκι τουίντ µε δερµάτινο σορτς (Chanel) αφορά τις νεώτερες ηλικίες που προσέχουν τις µικρές λεπτοµέρειες και τις τονίζουν µε τα σχετικά αξεσουάρ. ∆ηλαδή φλατ παπούτσια και µικρές τσάντες µε αλυσίδα περασµένες χιαστί. Ενώ η χίπικη αισθητική των 70s περνάει µέσα από φίλτρα θηλυκής κοµψότητας, µε ολόσωµες µεταξωτές φόρµες, φαρδιά παντελόνια πιζάµα (Celine), µεταξωτές µπλούζες µε φαρδιά µανίκια στην περιοχή του ώµου (Lanvin) που µε τον όγκο τους προσδίδουν στην εικόνα της γυναίκας που ανθεί από ευτυχία.

Σε αυτήν τηνπρόγευση της άνοιξης, τα χρώµατα στις ανάλαφρες πλεκτές µακριές ζακέτες συνδυάζονται µε διακριτικά πουά και λεπτές ρίγες, και η γραµµή των ρούχων ακολουθεί τη γραµµή του σώµατος, µε µήκος που κυµαίνεται άλλοτε ψηλά πάνω από το γόνατο ή προς τη µέση της γάµπας, προµηνύοντας τη µεγάλη αλλαγή µήκους η οποία θα εµφανιστεί στην καλοκαιρινή συγκοµιδή της µόδας.


Με µια µατιά

Σηµάδια της άνοιξης 2011 ¬ µαύρο αµάνικο φόρεµα σε ελαφριά γραµµή Α ¬ βαµβακερό φόρεµα πουκάµισο ¬ λευκό παντελόνι σε φαρδιά γραµµή ¬ µεγάλα και εντυπωσιακά σκουλαρίκια ¬ παπούτσια πλατφόρµες µε σόλα από φελλό ¬ οτιδήποτε στην απόχρωση του ροζ κυκλάµινου
Τόπο σε νέα ταλέντα

Μακριές φούστες, άφθονη δαντέλα και τα δυνατά κλασικά κοµµάτια σε νέα εκδοχή είναι η καινούργια πρόταση της Νέας Υόρκης
ΗΝέα Υόρκη δίνει στη µόδα νέο αίµα. Ζωντανό, γεµάτο ενέργεια και ιδέες απόνέα ταλέντα που έχουν ξεκαθαρίσει τη θέση τους απέναντι στην ιδέα της σύγχρονης µόδας. Με αυτή την άποψη η αµερικανική πρωτεύουσα της µόδας άνοιξε επίσηµατον µήνα των Εβδοµάδων Μόδαςγιατις γυναικείες συλλογές του πρετα-πορτέ που αφορούν τον ερχόµενο χειµών α. Ο άσος λοιπόν της Νέας Υόρκης είναι τα νιάτα της. Που έχουν την υποστήριξη του Αµερικανικού Συµβουλίου Μόδας και ορισµένων γυναικείων εντύπων που τα φωτογραφικά εντιτόριαλ της µόδας τους επηρεάζουν την κατανάλωση.

Με πρωτεργάτρια τη σχεδιάστρια Νταϊάν φον Φίρστενµπεργκ, τη διευθύντρια της αµερικανικής «Vogue» Αννα Γουίντουρ, τους προέδρους των µεγάλων καταστηµάτων «Neiman Marcus», «Bloomingdales» καιτην υπεύθυνη αγορών του καταστήµατος «Barney’s», η σύγχρονη αµερικανική µόδα κάνει µια διαφορετική πρόταση από την ευρωπαϊκή. Πιο κατανοητή στο στάιλινγκ και πιο εύκολη στηνκατασκευή της.

Ο,τι δηλαδή απαιτεί σήµερα η αγορά ώστε το τελικό προϊόν να πωλείται σε συµφέρουσα για όλους τιµή.

Φυσικά και η Νέα Υόρκη,όπως και οι περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες, έχει αναθέσει στηνΚίνα τηνκατασκευή τηςµόδας της. Ωστόσο,αν δεν είσαι γίγαντας πωλήσεων µε διεθνώς αναγνωρισµένο λογότυπο, δύσκολο να πάρεις σειρά σε µια µονάδα παραγωγής στη νοτιανατολική επαρχία της Κίνας. Κι όταν είσαι νέος, το µόνο που µπορείς να κάνεις είναι να βρεις καλούς συνεργάτες στοκόψιµο του πατρόν, στο ράψιµο των ρούχων, στις τεχνικές για τα τελειώµατα του ρούχου.

Επίσης, καλόείναι να υπάρχει στην οµάδα σου και κάποιος µε δηµιουργική φαντασίαπου θα µπορεί να τη διοχετεύσει στον σχεδιασµό των συνοδευτικών αξεσουάρ.

Και όλη αυτή οµάδα να βρίσκεται σε µικρή απόσταση από το στούντιό σου, ώστε ο σχεδιασµός της συλλογής να φύγει από το χαρτί και να βγει στην πασαρέλα.

Αυτός είναισυνοπτικά ο δρόµος προς τη µόδα της Νέας Υόρκης. Τον οποίο ακολουθούν µε συνέπειααρκετέςσεζόν τα νέα «αστέρια» που υποστηρίζεικαι µε τις επίσηµες εµφανίσεις της η ΠρώτηΚυρία της Αµερικής Μισέλ Οµπάµα:

Τζέισον Γου, Πραµπάλ Γκουρούνγκ, Πέτερ Σοµ, Ιζαµπέλ Τολέδο. Αλλά και οι Band of Outsiders, Rag & Bone, Αλεξάντερ Γουάνγκ που οι συλλογές τους απελευθερώνουν ενέργεια για το καθηµερινό στυλτης µόδας των δρόµων.
Τα νέα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου