Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2013

Το δάσος ανήκει μονάχα στη φύση του.

 
Το ΟΧΙ των κατοίκων της Χαλκιδικής στην εξόρυξη Χρυσού.
Ο δίκαιος αγώνας των κατοίκων της Χαλκιδικής ενάντια στην εξόρυξη χρυσού, που αν πραγματοποιηθεί θα έχει ως συνέπεια την καταστροφή ενός πανέμορφου τόπου της χώρας μας ,καθώς και της ζωής των ίδιων των κατοίκων...

"Ν' αγαπάς την ευθύνη.
Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω."

Ν.ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ

O Thisavros tis Kassandras - small

Παρακολουθείστε όλο το ντοκυμαντέρ από τον εξάντα σε σκηνοθεσία-σενάριο Γιώργου Αυγερόπουλου στην παρακάτω ιστοσελίδα:
http://www.exandasdocumentaries.com/gr/documentaries/chronologically/2012-2013/330-xrysos-sta-xronia-tis-krisis-o-thisavros-tis-kassandras#disqus_thread

   ΟΧΙ ΣΕ ΟΛΑ ΠΟΥ ΚΟΥΡΕΛΙΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΜΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου