λέει.
Ακόμη μεγαλύτερο ήταν το κέρδος για την τσέπη του. Υπολογίζει ότι κάνει οικονομία πέρι τα 220 έως 360 ευρώ τον μήνα τώρα που δεν έχει αυτοκίνητο. «Ασφάλεια, φόροι, επισκευές βενζίνη... Το αμάξι μου στοίχιζε τουλάχιστον 3.500 ευρώ τον χρόνο», λέει.
Παρ΄όλο που η μεγαλούπολη της Ατλάντα δεν συνιστά φιλικό περιβάλλον για τους ποδηλάτες, ο Κρις αποχωρίζεται το ποδήλατο μόνον όταν πρέπει να καλύψει μεγάλες αποστάσεις.
«Στη δουλειά πηγαίνω πάντοτε με το ποδήλατο. Εχω ανταλλάξει το πάρκινγκ με κουπόνια για το γυμναστήριο, ένα από τα κίνητρα που δίνει το CNN στους υπαλλήλους που δεν παίρνουν το αυτοκίνητο. Αν χρειαστεί οπωσδήποτε να ταξιδέψω εκτός πόλης νοικιάζω ένα αμάξι», λέει.
Σημαντικό ρόλο στην απόφασή του έπαιξε η επιθυμία του για έναν πιο οικολογικό τρόπο ζωής. «Επί 18 χρόνια ζούσα στα προάστια, όπου είναι αδύνατον να απαλλαγείς από το αυτοκίνητο. Ετσι μετακόμισα στο κέντρο, και τώρα πηγαίνω παντού με τα πόδια, με το τρένο και με το ποδήλατο. Οι πόλεις χωρίς αυτοκίνητο θα γίνουν το κυρίαρχο πρότυπο μέχρι το τέλος του 21ου αιώνα, λόγω των ενεργειακών περιορισμών. Θα πρέπει να αρχίσουμε να ετοιμαζόμαστε για την αλλαγή από τώρα», λέει ο Κρις.
Ακόμη μεγαλύτερο ήταν το κέρδος για την τσέπη του. Υπολογίζει ότι κάνει οικονομία πέρι τα 220 έως 360 ευρώ τον μήνα τώρα που δεν έχει αυτοκίνητο. «Ασφάλεια, φόροι, επισκευές βενζίνη... Το αμάξι μου στοίχιζε τουλάχιστον 3.500 ευρώ τον χρόνο», λέει.
Παρ΄όλο που η μεγαλούπολη της Ατλάντα δεν συνιστά φιλικό περιβάλλον για τους ποδηλάτες, ο Κρις αποχωρίζεται το ποδήλατο μόνον όταν πρέπει να καλύψει μεγάλες αποστάσεις.
«Στη δουλειά πηγαίνω πάντοτε με το ποδήλατο. Εχω ανταλλάξει το πάρκινγκ με κουπόνια για το γυμναστήριο, ένα από τα κίνητρα που δίνει το CNN στους υπαλλήλους που δεν παίρνουν το αυτοκίνητο. Αν χρειαστεί οπωσδήποτε να ταξιδέψω εκτός πόλης νοικιάζω ένα αμάξι», λέει.
Σημαντικό ρόλο στην απόφασή του έπαιξε η επιθυμία του για έναν πιο οικολογικό τρόπο ζωής. «Επί 18 χρόνια ζούσα στα προάστια, όπου είναι αδύνατον να απαλλαγείς από το αυτοκίνητο. Ετσι μετακόμισα στο κέντρο, και τώρα πηγαίνω παντού με τα πόδια, με το τρένο και με το ποδήλατο. Οι πόλεις χωρίς αυτοκίνητο θα γίνουν το κυρίαρχο πρότυπο μέχρι το τέλος του 21ου αιώνα, λόγω των ενεργειακών περιορισμών. Θα πρέπει να αρχίσουμε να ετοιμαζόμαστε για την αλλαγή από τώρα», λέει ο Κρις.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου